Een gesprek tussen de heer Poet van ‘Red het pensioenstelsel’ en de heer Pens zogenaamd pensioendeskundige van de VVD en adviseur van NN Group over wat aan de hand is met het Nederlands pensioenstelsel.

Rutte-4 blokkeert de indexatie van uw pensioen en houdt inhaalindexatie tegen, terwijl dat een boost voor de economie zou betekenen. Sluit u aan bij onze strijd voor een eerlijk pensioen. Geef naam en e-mailadres door aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat wij u op de hoogte kunnen houden van pensioenacties. Persinformatie: 06-43960357

Meld u aan met het aanmeldingsformulier  op de website én door een storting van tenminste € 10,- (bij voorkeur meer) op bankrekening NL61 ABNA 0485 373 882 t.n.v. Stichting Pensioenbehoud, want daarmee wordt u begunstiger.