Nieuwsbrief van Stichting Pensioenbehoud van 12 maart 2022 Beste begunstiger, Op 14, 15 en 16 maart zijn gemeenteraadsverkiezingen en de keuze tussen de politieke partijen is moeilijk. Er nemen landelijke partijen deel aan de verkiezingen van uw gemeenteraad, maar ook vele lokale partijen. Voor degenen die willen weten welke partijen in uw woonplaats positief staan ten opzichte van uw pensioenbelang, is er een handige gemeenteraad kieswijzer 2022 ontwikkeld.

Open de link en zoek de eigen provincie en klik daarop. Kies de eigen gemeente en kies de gewenste politieke partij. Daarna kan op internet meer informatie van de partij gekozen worden bekeken. Zo kan er veel tijd worden bespaard met zoeken. En let niet op het taalgebruik van de kieswijzer, het gaat om de nuttige inhoud aan informatieverstrekking.

Volg ons op social media

facebook facebook youtube

Meld u aan met het aanmeldingsformulier  op de website én door een storting van tenminste € 10,- (bij voorkeur meer) op bankrekening NL61 ABNA 0485 373 882 t.n.v. Stichting Pensioenbehoud, want daarmee wordt u begunstiger.