Beste begunstiger/donateur,

Wij hebben belangrijk nieuws voor u. Help ons en onderteken vandaag nog de petitie om het uithollen van onze pensioenen te stoppen en ervoor te zorgen dat deze weer worden verhoogd! We missen nog vele petities van gepensioneerden! Zie ook de bijlage.

→ Klik hier om naar de petitie te gaan

Bedrijfspensioenen 25% verlaagd

Wist u dat de pensioenopbouw van werkende Nederlanders al 12 jaar lang is bevroren en dat iedereen daardoor straks 25% minder pensioen ontvangt? En dat dit nu al geldt voor gepensioneerden? Ter illustratie: Een pensioendeelnemer met een modaal inkomen heeft afhankelijk van zijn/haar leeftijd hierdoor een financiële schade van tussen de € 38.000 en € 42.000. Op de website www.samenvooreeneerlijkpensioen.nl kunt u er alles over lezen, een berekening van uw persoonlijke schade maken en onze petitie ondertekenen. Doe het vandaag nog! Het uithollen van ons pensioenstelsel moet stoppen. We rekenen op uw steun, want alleen samen kunnen we er iets aan doen.

Met vriendelijke groet,

Erik Daae
voorzitter

Nieuwsbrief van Stichting Pensioenbehoud van 10 mei 2021

Volg ons op social media

facebook facebook youtube

Meld u aan met het aanmeldingsformulier  op de website én door een storting van tenminste € 10,- (bij voorkeur meer) op bankrekening NL61 ABNA 0485 373 882 t.n.v. Stichting Pensioenbehoud, want daarmee wordt u begunstiger.