image001

De beide seniorenorganisaties, gesteund door Vereniging van Gepensioneerden Pensioenfonds PGB (VVG-PGB) en Vereniging van Oud Hoogovens Medewerkers (VOHM), hebben op 23 september 2019 de Nederlandse Staat gedagvaard.

Zij zijn van mening zijn dat de Nederlandse pensioenwetgeving in strijd is met Europese regels. Door een verkeerde omzetting van die regels in de Pensioenwet is het indexeren van pensioenen ten onrechte al jaren niet mogelijk. Erger nog: gevreesd moet worden dat de pensioenen binnenkort zelfs (weer) gekort moet worden.

Lees hier ons hele persbericht

Ook deze organisaties maken de procedure mogelijk:

• Stichting Pensioenbehoud
  • KBO-Brabant
  • Vereniging van Gepensioneerden PGB
  • Vereniging van Oud Hoogovens Medewerkers
  • Vereniging van Gepensioneerden van AkzoNobel

Deze organisaties hebben een donatie gedaan:

• Vereniging van Gepensioneerden VOPAK
  • Vereniging van Gepensioneerden Ballast Nedam
  • Vereniging van Gepensioneerden Rockwool
  • Vereniging van Gepensioneerden PMT
  • Algemene Nederlandse Politie Vereniging
  • KBO Kring Best
  • KBO Kring Helmond

Donaties voor pensioen- procedure

Naar aanleiding van de aankondiging van Stichting PensioenBehoud, KBO-Brabant en VVG-PGB om samen tegen de Staat te gaan procederen krijgen wij veel reacties; men wil graag financieel bijdragen.

DONEER HIER DIRECT

Meld u aan met het aanmeldingsformulier  op de website én door een storting van tenminste € 10,- (bij voorkeur meer) op bankrekening NL61 ABNA 0485 373 882 t.n.v. Stichting Pensioenbehoud, want daarmee wordt u begunstiger.

Handtekeningenactie!

kominactiebanner

Deze actie wordt ondersteund door 50PLUS, Omroep MAX, KBO-PCOB, KBO-Brabant, Stichting Pensioenbehoud, Vereniging Pensioenverlies, PVGE, SP, PVV, FvD en DENK.