Nieuwsbrief van de Stichting Pensioenbehoud van 20 januari 2020

De pensioenpolder zegt hard aan het werk te zijn in de stuurgroep en de klankbordgroep waarin ook de nieuwe Koepel van Gepensioneerden mag meepraten. Meebeslissen lijkt mij niet te verwachten. Er komt maar weinig naar buiten op wat lekberichtjes na, maar die zeggen inhoudelijk weinig over de stand van zaken. Dat gebeurt achter gesloten deuren, want we mogen niet weten welke standpunten er worden ingenomen. Alleen de FNV biedt soms wel duidelijkheid. Op de FNV website staat sinds 16 januari een bericht van Harrie Lindelauff en die mededeling biedt hoop voor deelnemers en gepensioneerden die voor behoud van ons sociale zekerheidsstelsel zijn. De samenvatting van de tekst luidt als volgt.

Donaties voor pensioen- procedure

Naar aanleiding van de aankondiging van Stichting PensioenBehoud, KBO-Brabant en VVG-PGB om samen tegen de Staat te gaan procederen krijgen wij veel reacties; men wil graag financieel bijdragen.

DONEER HIER DIRECT

Meld u aan met het aanmeldingsformulier  op de website én door een storting van tenminste € 10,- (bij voorkeur meer) op bankrekening NL61 ABNA 0485 373 882 t.n.v. Stichting Pensioenbehoud, want daarmee wordt u begunstiger.

Handtekeningenactie!

kominactiebanner

Deze actie wordt ondersteund door 50PLUS, Omroep MAX, KBO-PCOB, KBO-Brabant, Stichting Pensioenbehoud, Vereniging Pensioenverlies, PVGE, SP, PVV, FvD en DENK.